Matige service

Afgelopen vrijdag heb ik een snoeischaar gehuurd bij de vestiging Amersfoort. De volgende dag wilde ik 'm terugbrengen. De vestiging blijkt op zaterdag om 11.30 dicht te gaan. Aangezien er Pinksteren tussen zat kon ik het apparaat pas vandaag, dinsdag terugbrengen. Nu is er 3 keer een dagbedrag betaald. Ik vind dit onredelijk. Helemaal omdat het een snoeischaar is die, volgens de medewerker in de vestiging op vrijdag, nog maar één keer eerder is verhuurd dit jaar. Ik begrijp dat dit volgens de regels is, en dat ik dus kan fluiten naar mijn centen. Ondanks dat de openingstijden duidelijk in de winkel staan aangegeven had de medewerker mij erop kunnen wijzen dat men zaterdag vroeg dicht gaat. Wat niet heel vaak voorkomt tegenwoordig bij winkels. De medewerker vandaag toonde geen enkel begrip. Al met al een slechte winkelervaring. Doe niet moeilijk, en reken gewoon één dag, dan kom ik nog eens terug. Nu niet.

Sterke punten
Het apparaat op voorraad hebben.

Zwakke punten
De rest.

Bezoek Bo-rent Reviews over Bo-rent

1 reactie

Dus je was zelf te laat en dat is de fout van het bedrijf? Hmm, vreemde zaak...

Bezoek Bo-rent Reviews over Bo-rent

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Bo-rent
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden