Bo-rent

Bo-rent Reviews

    Bo Rent Middelburg - Niet doen!

    Ik had de reviews weliswaar gelezen over BO Rent Middelburg (op deze en andere sites), maar ik dacht dat het wel zou meevallen. Helaas, zijn de negatieve reviews waar. Ook wij werden buitengewoon onbeschoft behandeld, op het agressieve af. Iedere vraag was er eentje te veel. Ik huur regelmatig auto's en busjes, zowel in Nederland als in het buitenland, maar zo onbeschoft als de medewerkers van BO Rent in Middelburg te werk gaan, heb ik nog nergens meegemaakt. Je vraagt je af wanneer het management van BO Rent eens gaat ingrijpen of tenminste deze mensen op een cursus "klantvriendelijkheid" stuurt. Voor ons eens maar nooit meer.

    Sterke punten
    Ze zijn goedkoop.

    Zwakke punten
    - Totaal niet klantvriendelijk op het lompe af. - Zelfs agressief. - Meeste reviews zijn negatief en het gaat hier niet meer op een "persoonlijke" mening.

    Vreselijk klantonvriendelijk

    Laat ik vooropstellen: het zijn geen oplichters. Niet echt. Maar zodra je hun regeltjes overtreedt, ben je de lul. Had een truck voor 1 dag en was 2 uur te laat met terugbrengen op een zaterdagavond. Moest ik een hele dag (dus twee keer zoveel) betalen. Hadden ook totaal geen zin om hierover in discussie te gaan. Hoefde ook niet, want ze hadden het geld het via mijn creditard ook al binnen. Vreselijke club. Staat vanaf nu onderaan de lijst, en zou ook uw laatste optie moeten zijn.

    Sterke punten
    De truck was niet kapot

    Zwakke punten
    - gereserveerde steekwagentjes waren er niet allemaal - heel erg op de regeltjes - geen zin in klantvriendelijkheid - helemaal niet zo goedkoop als ze lijken - afkopen eigen risico is heel erg duur!

    oplichters

    Ik heb een auto bij borent gehuurd voor 4 dagen en moest ik voor 5 dagen betalen, ik vroeg waarom helaas weet niemand. Ik heb een lange email naar klachten afdeling gestuurd dikke half uur mee bezig kreeg ik net antwoord wij nemen jouw klacht niet in behandeling een ook zonder reden. Jongens zijn oplichters. Beter bij Sixt in gronau

    Beidehand behandelt aan de balie

    Vandaag bij de borent in apeldoorn een bakwagen willen huren maar we werden zeer beidehand ontvangen. We vroegen of er nog een bakwagen beschikbaar was wat na verschillende beidehandte opmerking duidelijk werd dat dat niet zo was. We gevraagd of de grotere uitvoering nog wel vrij was, dit was het geval maar we moesten papieren overleggen met naam en adres gegeven er op wat opzich niet niet zo raar is maar de manier waarop. Er werden meteen voorbeelden genoemd als hoe weet ik dat je niet meteen naar polen rijd en hem bij de paus in de tuin zet oid. Ik sprak de man aan op ze beidehandte gedrag en we werden meteen de deur gewezen! Zeker geen aanrader!!

    Sterke punten
    Als ze zo door gaan zullen er genoeg wagens beschikbaar zijn

    Zwakke punten
    Omgang met klanten is waardeloos

    steiger huren

    De prijs specificatie klopt juridisch niet. Niet alle genoemde bedragen op de aanbieding worden inclusief btw vermeld. Pas bij afrekening wordt er ook nog eens btw berekend over transportkosten. Pas op. De borgsom kan oplopen van 500 tot 1500 euro. Dit bedrag wordt pas na 4 werkdagen teruggestort.

    Matige service

    Afgelopen vrijdag heb ik een snoeischaar gehuurd bij de vestiging Amersfoort. De volgende dag wilde ik 'm terugbrengen. De vestiging blijkt op zaterdag om 11.30 dicht te gaan. Aangezien er Pinksteren tussen zat kon ik het apparaat pas vandaag, dinsdag terugbrengen. Nu is er 3 keer een dagbedrag betaald. Ik vind dit onredelijk. Helemaal omdat het een snoeischaar is die, volgens de medewerker in de vestiging op vrijdag, nog maar één keer eerder is verhuurd dit jaar. Ik begrijp dat dit volgens de regels is, en dat ik dus kan fluiten naar mijn centen. Ondanks dat de openingstijden duidelijk in de winkel staan aangegeven had de medewerker mij erop kunnen wijzen dat men zaterdag vroeg dicht gaat. Wat niet heel vaak voorkomt tegenwoordig bij winkels. De medewerker vandaag toonde geen enkel begrip. Al met al een slechte winkelervaring. Doe niet moeilijk, en reken gewoon één dag, dan kom ik nog eens terug. Nu niet.

    Sterke punten
    Het apparaat op voorraad hebben.

    Zwakke punten
    De rest.

    verkeerde facturatie

    Als Belgisch bedrijf in Weert een bus gehuurd, ook ik herken de onvriendelijke behandeling aan de balie. Een maand na verhuur moeten bellen voor een factuur die ik wel onmiddellijk gemaild kreeg maar MET btw. Als Belgisch bedrijf aan de grens met Nederland doe ik bijna dagelijks zaken met Nederlandse bedrijven en weet dat het factuurbedrag dan altijd berekend wordt zonder BTW omdat het gaat om een "grenstransactie". Bo Rent gemaild hierover maar geen gehoor. Ik zal het met de factuur met BTW moeten doen maar waarschuw alle Belgische bedrijven voor hun facturatie-beleid: je betaalt de Nederlandse BTW en moet via een dure omweg de BTW in Nederland terugvragen, wat voor dit soort bedragen de kosten niet waard zijn. Niet bij Bo Rent huren dus.

    Zwakke punten
    onvriendelijk aan de balile slecht facturatie-beleid: laattijdig en niet correct.

    Waardeloos

    Ook ik was 20/30 minuten te laat met het inleveren van de bus, gelijk een hele dag extra kunnen betalen aan deze laaielichters. Als men te laat komt zet er dan een schappelijke boete op maar niet dit soort praktijken: voor een half uurtje ruim 100 euro. Kut bedrijf ga er zeker niks meer huren en raad de hele wereld aan dit bedrijf te vermijden.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Hoge borg Te hoge boete voor te laat inleveren Geen klantvriendelijkheid Zie andere reviews

    Oplichting door Bo-rent

    Bestelbus bij Bo-rent gehuurd. De bus een half uur te laat teruggebracht. Bo-rent brengt direct een extra (volledige) dag huur, schade- en banden/ruit verzekering in rekening. Bo-rent heeft nog nooit van klantgericht gehoord. Dit ruikt naar oplichting!

    Sterke punten
    Huur nooit een auto bij Bo-rent!

    bo-rent zijn oplichters , nooit iets huren hier

    Afgelopen zaterdag een auto gehuurd met laadklep. Halverwege de dag stopte de laadklep ermee, geprobeerd contact te leggen maar helaas waren ze de hele dag niet bereikbaar. Na de auto teruggebracht te hebben , werd ons de schuld in de schoenen geschoven. Het is een criminele organisatie !

    Sterke punten
    bo-rent is heel goed in het oplichten van mensen ,

    OPGELICHT !!! Huur niet bij Bo-rent!!

    Verhuiswagen gehuurd en schadevrij ingeleverd op zat.middag 4 juli om 14.30u (kantoor was al dicht om 12.30u). Foto's rondom wagen gemaakt voor de zekerheid. Sleutel in brievenbus en wagen netjes afgemeld en volgetankt! Blijkt dat Bo-rent zegt dat er schade op zit toen zij op maandagochtend op hun kantoor kwamen en hebben dat geld ZONDER BEWIJS ingehouden van de borg!!!!! Geen foto en niet eens een knappe specificatie van de rekening: SCHANDALIG!!!! Contact wordt door bo-rent vermeden en afgedaan als 'je bent aansprakelijk tot aan maandagochtend'. Geen veilige parkeerplek bij hun kantoor en geen camera's. Wij hebben een KRAAKHELDERE foto van de spiegel aan de bestuurderskant met datum en tijdstip van inleveren waarop te zien is dat wij hem SCHADEVRIJ hebben ingelverd. WEES GEWAARSCHUWD: OPLICHTERS ZIJN HET!!!!!!!!

    Sterke punten
    Nihil

    Zwakke punten
    Eerste klas oplichters !!! Huur hier niet !

    hoge borg

    Hopen dat bo rent niet failliet gaat als je borg hebt betaald. Anders ben je een heel maandsalaris kwijt! Belachelijke hoge borg!

    Sterke punten
    Veel keuze uit (verhuis)wagens / busjes

    Zwakke punten
    Idiote borgsom

    Bo-Rent (Assen) is niet te vertrouwen - afspraak niet nagekomen

    Toyota Hiace verhuiswagen verhuurt voor een korte weekend voor de verhuizing van mijn dochter vanuit Belgie. Afspraak al 10 dagen van tevoren gemaakt. Ik kom bij Bo-Rent om het wagen op te halen en het is al aan een andere verhuurt! Ik wordt ongeintereseerd behandeld en geen alternatief wordt aangeboden/gesuggereerd. Informerend bij een andere verhuurbedrijf hoor ik dat ik al de derde bijna klant van Bo-Rent ben vandaag waar hetzelfde gebeurt is.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar Afspraak = geen afspraak

    Oplichters

    Ik heb een stijger gehuurd voor een week. Kan belachelijk genoeg niet korter. Na 4 dagen heb ik hem op laten halen. Ik zou de borg op mijn rekening overgemaakt krijgen. Door een fout van hun kant kreeg ik het geld contant terug. Ik ben meteen naar de bank gegaan om het terug te storten op mijn rekening. Zit er 50 euro vals geld bij. Ik heb Bo-rent meteen op de hoogte gesteld. Meerdere keren bij ze geweest en meerdere keren kreeg ik te horen dat het geregeld zou worden. Toen ik definitief bericht kreeg van de bank dat het vals was en geen geld terug kreeg ben ik weer naar het filiaal in Purmerend gegaan. Toen sloeg hun vriendelijkheid om en krijg ik geen geld terug van ze. Naar lange tijd met de rayonleider in overleg kreeg ik 25 euro omdat het niet mijn schuld was. Bo-rent vergeet dat als hun hun werk goed hadden gedaan en zoals afgesproken de borg op mijn rekening hadden gestort, ik nu geen 25 euro tekort kom. Schandalig dat ze hun klanten op laten draaien voor hun fouten!!! En geen verantwoording nemen! Ze zijn mij als klant kwijt en ook zal ik niemand aanraden daar nog zaken te doen.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar. Geven vals geld aan hun klanten. Laten hun klanten voor hun fouten opdraaien! Onvriendelijk. Ook mensen uit mijn omgeving die ik vertel van het Bo-rent gebeuren, spreken negatief over Bo-rent. Had ik dat maar vooraf geweten! Doe hier je voordeel mee, voor je beslist met wie je zaken gaat doen.

    Waardeloze service

    Verhuisbus gehuurd voor een dag. Slechte service, onvriendelijk personeel bij afgifte bus. Het personeelslid dat de toelichting deed had heel duidelijk geen zin in zijn werk of in het geven van uitleg. Verder adverteerd Bo rent haar prijzen (ook op de website) zonder BTW (hetgeen illegaal is). Let dus op bij het huren. De verhuisbus zelf was zeker niet van topkwaliteit, maar bracht spullen van A naar B. Terugstorten van Borg duurde 3 werkdagen. Er wordt geen factuur gestuurd achteraf. Daar moet je voor bellen (!). Absurd.

    Zwakke punten
    Borg zeer hoog (ter hoogte van eigen risico). Slechte en onvriendelijke bediening. verhuisbus was matige kwaliteit Let op: De prijzen waarmee ze adverteren zijn Excl BTW! Geen factuur.

    Belachelijke Borgsom & lange terugbetaaltijd

    Een kar met aggregaat gehuurd voor een dag, in totaal kostte dat niet meer dan 60 euro. Werd mij verteld dat de borg hiervoor 750 euro was! Ik heb dit geld niet zo beschikbaar, kon het naar beneden praten tot 500. Alles weer ingeleverd, merk ik tot mijn schrik dat het geld pas na meer dan een week (!!) wordt teruggestort! Al die tijd pakken ze rente, en sta ik negatief. Zeer slechte service. Ik ga nooit meer naar Bo-Rent.

    Zwakke punten
    - Zeer hoge borg (veel hoger dan tankstations) - Lange terugbetaaltijd (> 1 week) - Geen "schrijfnummerplaat" bijgeleverd (boedelbak doet dit wel) - duurt lang om je gegevens in te vullen (15min, tegen 2 min. bij tankstation)

Bezoek Bo-rent

Schrijf je eigen review